- Wie zijn wij?
- Hoe werkt onze website?
- Partners
- Klantbeoordelingen
- Algemene voorwaarden
- Winnaar Thuiswinkel Awards
- Opmaakservice
- Cookiebeleid
- Privacybeleid
- Babysite
Kaart categorieën
- Eigen ontwerp
- Jongen
- Meisje
- Neutraal
- Drieluiken TIP
- Foliedruk
- Met eigen foto
- Strikjes en linten
- Oud Hollands
- Trends 2024
Stijlen & Trends
Klantbeoordelingen
Wat vinden onze klanten van onze geboortekaartjes en onze dienstverlening?
Hieronder vindt u gegarandeerd echte meningen, verzameld door eKomi.
04-01-2011 - 15:07:36
jammer dat het verzenden 3 dagen duurde.
Komt denk wel door tnt post.
04-01-2011 - 13:11:48
Ik ben over het totaal plaatje zeer tevreden.Goede service.Aanpassingen super snel verwerkt..echt top.
Heb bij de eerste en nu bij de tweede de kaarten bij jullie besteld.Alleen jammer dat ik 3 kaarten te weinig heb gekregen.En het aantal strikjes en gedrukte briefjes kwam niet over een met de envelopjes.Verder zeker een aanrader om geboortekaarten te bestellen.
04-01-2011 - 12:09:27
Soms is het op de website niet duidelijk hoe je ergens moet komen.
Verder zou het prettig zijn dat er een werkbeschrijving zit bij kaartjes die je nog zelf in elkaar moet zetten.
04-01-2011 - 11:10:50
Wij zijn heel erg tevreden over de snelle en professionele afhandeling mbt onze geboortekaartjes. Alles is prima verlopen. Een puntje van verbetering zou kunnen zijn om de voorbeeld tekst op het kaartje meteen in het juiste formaat op de internet pagina aan te kunnen leveren. Wij zullen de webshop zeker aanbevelen.
04-01-2011 - 08:29:09
Als je in het ziekenhuis ligt is het niet handig om nog te moeten bevestigen via de mail. De proefdruk was al goedgekeurd.
03-01-2011 - 22:20:52
Er werd aangegeven dat de kaartjes binnen 1 dag bezorgd zouden worden. Ik heb de gegevens op woensdag voor 12.00 uur accoord gegeven maar kreeg ze pas op vrijdag binnen. Dat vond ik jammer aangezien het op zaterdag kerst was en de kaartjes nu niet meer met de post meegingen.
03-01-2011 - 22:05:02
Wij zijn zeer tevreden. We hebben volgens mij wel 100 x een verandering doorgegeven en daar is altijd heel goed gehoor aan gegeven. En de reacties waren ook altijd heel snel.
03-01-2011 - 20:27:40
Snelle afhandeling van mijn aanvraag voor geboortekaarten.
Vrijheid voor inbreng van eigen ideeen, opmaak en lettertype.
Netjes en snel verzonden.
Klantenservice goed bereikbaar en vriendelijk.
Ik zou deze webshop zeker aanbevelen
03-01-2011 - 18:26:21
Heel goede en snelle service!
03-01-2011 - 16:39:49
goede service en snelle levering
03-01-2011 - 16:21:38
Dit was de tweede keer dat we bij la carte een bestelling deden voor de geboortekaartjes van onze zoons. We zijn zeer tevreden over hoe alles verliep.
We zouden het zeker aanbevelen om via deze webshop te bestellen.
Het is makkelijk overzichtelijk en goede service...
03-01-2011 - 15:42:38
It was very difficult for me to visualize the card while ordering. Only after the prototye was sent to me, I was able to visualize it and ask for changes. I can suggest to have a live model generated on the website (flash based) so that customer can see his card and make changes while ordering. Other than that I liked the cards.
02-01-2011 - 19:05:43
wij zijn zeer tervreden over de afhandeling van de geboortekaartjes van onze zoon Allister
02-01-2011 - 17:19:44
We zijn zeer tevreden met de wijze waarop onze bestelling van de geboortekaartjes is verlopen.
02-01-2011 - 17:03:05
Alles is super gegaan!
02-01-2011 - 16:32:39
De tekst werdd tot twee keer toe verkeerd aangepast nadat wij een wijziging hadden gemeld. Dat kan beter!
02-01-2011 - 14:03:42
Wij hebben kaarten besteld in de tijd dat de TNT last had van de kerstdrukte en dan kunnen jullie het niet waarmaken, om voor 12.00uur besteld de volgende dag in huis. Wat voor ons natuurlijk heel erg jammer is. Dus mogelijk om dit of van te voren aan te geven of om het met een andere organisatie te laten bezorgen om dit wel te kunnen garanderen.
U heeft ook aangegeven dat we meer enveloppen zouden krijgen, voor het geval dat er een schrijffout gemaakt zou worden. Uiteindelijk hadden we kaarten over en geen enveloppen meer. (en maar twee enveloppen weggedaan i.v.m. schrijffouten)
Verder heel erg tevreden!
02-01-2011 - 12:51:26
na het doorgeven van de juiste gegevens werd ons er niet op geattendeerd dat we de bestelling moesten bevestigen, geen mail ontvangen voor de bevestiging,
wel de dag erna voor 12.00 uur een telefoontje gekregen.
door externe factoren (sneeuw en kerstdrukte bij TNT-post) kaartjes 7 dgn na doorgeven van de juiste gegevens pas ontvangen.
02-01-2011 - 12:24:55
Zoals de wij de kaart hadden voorgesteld hoe hij er uit zou zien, zo is hij geworden. Binnen een minuut aangepast naar onze wensen. Top en niet duur.
02-01-2011 - 11:36:30
Zowel de bestelling als de levering en de snelle verwerking van de kaartjes zijn uitstekend bevallen. Het enige min punt is, als je net als mij bevalt in het weekend, je pas op zijn vroegst dinsdag de kaarten in bezit kan hebben omdat ze in het weekend niet volledig bereikbaar zijn. Verder goede service.
01-01-2011 - 22:50:59
Alles vlot en snel verlopen. 1 nadeel: kaarten waren bij afwezigheid in onze tuin afgeleverd. (onder afdakje geplaatst). Fout van transportfirma, niet van La Carte....
01-01-2011 - 20:53:42
Alles ging heel goed, ik heb alleen één kritische noot: ik vind het echt jammer dat wanneer je kaarten nabestelt, nog voordat de baby geboren is, dat je extra moet betalen.
01-01-2011 - 20:04:15
Prima service en handig dat alles via het internet geregeld kan worden. Ik zou deze webshop ten zeerst aanraden.
01-01-2011 - 18:27:43
zeer tevreden alleen jammer dat tnt er zo lang over deed. kunnen jullie niks aan doen!!
01-01-2011 - 16:53:10
Het gaat prima hoe het nu gaat, er is genoeg keus uit kaartjes en uit de kleur van de tekst. Per email worden vragen goed beantwoord en als je belt ook. Gewoon helemaal top en we hebben een super mooi kaartje! Bedankt!!!
01-01-2011 - 13:29:26
Vind het alleen jammer dat ik de kaarten niet meteen dezelfde dag in huis had.
01-01-2011 - 12:24:45
Ben tevreden, alleen het wachten op de definitieve kaarten kan in mijn optiek beter aangegeven worden. dat het bij TNT ligt is niet voldoende.....
01-01-2011 - 11:41:48
Doorgeven van de text zodra het kind geboren was, was een klein beetje onduidelijk
01-01-2011 - 10:55:06
graag zou ik toch gewoon een proefkaartje gedrukt willen ontvangen i.p.v een mailtje met bijlage. op het kaartje kan het er namelijk heel anders uit zien als dan wat je via de bijlage te zien krijgt.
31-12-2010 - 16:18:59
Alles keurig en vlug geregeld.